Sokan vannak, akik szeretnének egy kis dinamikát a jól megszokott jetjükbe, ámde nem szeretnék levenni a hengerfejet, erősebbre cserélni a szeleprugókat, esetleg a chargert.

2 év fejlesztése után megszületett a megoldás : szervízcsatlakozón keresztül módosítható a gyári (stock) motorvezérlő.

Eredménye:

Tehát mindenki, aki az alábbi típusokkal rendelkezik, ezentúl bátran gondolkozhat egy kis teljesítménynövelő kúrán:

  • nagyobb dinamika
  • érzékenyebb gázreakció
  • gyári leszabályozásig (cca. 8200) erőteljesen húz
  • (… jah és a 255-ösöket le kell trimmelni indulásnál, mert állandóan kiugrál….. 🙂 )
  • RXP-, RXT-215 250 lóerőre
  • RXP-X, RXT-X-255 290-300 lóerőre

A tuning önmagában is működik, de érdemes beszerezni egy Riva légszűrőszettet (vagy legalábbis a gyári vízcsapdás légszűrőt közvetlenre cserélni) és egy Solas 15-22R csiga sem árt a nagyobb végsebességhez.

Nem mellékesen pedig az idei évtől (2010) megvan a kiolvasó a Kawasaki Ultra 250 – 260-hoz is.