Az eredmény: RÉMÁLOM lett?

Amennyiben a chiptuning után/miatt furcsa dolgokat produkál az autód, az SOSEM NORMÁLIS.

Nehéz téma, de muszáj beszélni róla és meg is próbálom anélkül, hogy sarat dobálnék bárkire.

Hibás szoftver és ezáltal rosszul működő autó több okból fordulhat elő:

  • Gyárilag rosszul lett megírva és a mai napig nem érkezett rá javítás, hiába jeleztek vissza a tulajok (eklatáns példa erre egyes Opel szívó benzines motorok vezérlése, ahol gyárilag a lambda keveréket olyan dúsra írták, hogy teljesen feleslegesen ömlik bele a benzin. És itt nem biztonsági okokból vették dúsabbra, hanem egyértelműen hibáztak.) De említhetném, a “dízelbotrány” után érkezett KÖTELEZŐ visszahívási akciókat is, ahol az új, már nem csaló szoftver feltöltése után EGR és részecskeszűrő hibákat produkált az autó. A csökkent teljesítményről nem is szólva….
  • Mióta létezik a hibakódok “végleges” kikapcsolása a szoftverbõl, sokan arra használják, hogy eladás előtt kikapcsoltatják, hogy eladáskor ne világítson a check lámpa. Az új tulaj persze nem érti, hogy üres a hibatároló és mégsem működik rendesen a frissen vásárolt bicaj… Ilyen esetekben töltünk egy gyárit és felmérjük a károkat, illetve megjavítjuk/működésképessé tesszük az autót. Vagy legalább javaslatot teszünk rá.
  • És el is érkeztünk az általam legkevésbé kedvelt momentumhoz : amikor azzal keresnek meg, hogy más már csinálta, de ilyen-olyan okokból nem tetszik/probléma van vele. Akik ismernek (és már próbálkoztak nálam ilyennel), tudják, hogy ilyen esetben MINDENKIT visszaküldök ahhoz, akinek előttem bizalmat szavazott, hisz ez annak a tunernek a felelőssége, hogy olyan munkáért vegyen el pénzt, amivel az ügyfele elégedett!

Sajnos van, hogy ezek után is ragaszkodnak ahhoz, hogy véleményezzem a programot, illetve, hogy módosítsam, mondván bizalmat vesztettek az előzőben és egyszerűen nem hajlandóak visszamenni.

Olyan is volt, hogy miután az ügyfél visszament a tunerhez, az közölte vele, hogy ezt Ő csak hobbiból csinálja munka után, nem tud többet kezdeni az autóval. Ilyen esetekben sajnos muszáj segíteni, már csak azért is, hogy az ügyfél ne csalódjon a szakmámban……arról nem is beszélve, hogy nem hagyhatjuk magára a problémájával.

Screenshot_2019_11_08_19_02_58

Ki áll az X-treme tuning mögött?

Üdvözöllek, én Nagy Richárd vagyok, 23 éve foglalkozom chiptuninggal és annak oktatásával. Ezen az oldalon hasznos információkkal látlak el az ECU programozással elért teljesítménynöveléssel kapcsolatban. Érdemes ezt akkor is végigolvasni, ha nem az én ajánlatomat választod.

Számomra minden autó egyformán fontos. Hozzáállásban nem teszek különbséget sem egy Dacia, sem egy AMG vagy akár egy Ferrari között sem.

Olcsó húsnak híg a leve. – Tartja a mondás.

Valóban így van?

Járj utána kivel dolgoztatsz!

Az egyik legfontosabb dolog, hogy legyél bizalmatlan. Velem is! Alaposan nézd meg, hogy kit engedsz turkálni a járműved “agyában”.

Egy hibásan megírt vezérlés nem csak az autó számára lehet veszélyes, hanem az autóban utazok testi épségére is. Ez a “chippelés” egyáltalán nem játék. Egy ilyen beavatkozás csak alapos ismeretekkel és nagyfokú odafigyeléssel lehet sikeres.

Egy hibásan megírt ECU vezérlés nem mindig felismerhető.

  • Ha tuning és néhány km után vészüzemmódba kapcsol az autód, sejtheted hogy honnan fúj a szél. Ez a jobbik eset!
  • A rosszabbik az, amikor az autó működik, de az új ECU program apránként nyírja: mondjuk a hajtásláncodat vagy a nagynyomású szivattyúdat esetleg az automata váltódat. Ebben az esetben lehet, hogy 5000-10 000 km múlva egy messziről is jól látható javítási összegbe fogsz belefutni. (…ami elkerülhető lett volna.)

Szóval:

Némileg csúsztatás lenne azt mondani, hogy az olcsó program rossz és kerüld. Kaphatsz olcsón jó programot, de nagyon alaposan járj utána és ne feledd: ha valami túl szép, hogy igaz legyen az általában nem az. 

Legyen megfelelő állapotban az autód.

Ez evidens.

Egy jó állapotban lévő autóban a chiptuning ugyan nem tesz kárt, de egy épphogy életben lévő járműnek megadhatja a kegyelemdöfést.

Mennyi az annyi, ha velem

csináltatnád meg az autódat?


Információk

Amennyiben kérdésed van, hívj bátran:

+36 20 981 93 13

Egy ilyen beavatkozás ára több tényezőből tevődik össze. Nagyban befolyásolja az autód típusa. A leggyorsabban úgy tudsz árat kérni, ha felhívsz.

A másik lehetőség, hogy ezt az űrlapot kitöltöd. Ebben az esetben figyelj arra, hogy a helyes adatokat add meg.

GARANCIA.

Amennyiben mégsem tetszik a módosított szoftver, visszaállítjuk a gyári állapotot. Természetesen ebben az esetben nem kell fizetned.